• Kategoria: Sprzedam firmę
  • Data: 2024-01-24
  • Identyfikator ogłoszenia: #60548

Sprzedam odstąpię firmę handlową, hurtownię agd

Pilnie poszukujemy nowego właściciela/właścicieli dobrze funkcjonującej firmy handlowej w zakresie dystrybucji artykułów gospodarstwa domowego.

Oferta obejmuje:

1. Marka handlowa, firma z wypracowanym przez lata udziałem w rynku i uznaniem jako jeden z liderów w branży (od 2003r.).

2. Hurtownia stacjonarna w Koninie (woj. wielkopolskie) w formacie cash&carry (rozpoznawalna marka w całym regionie, duża ilość stałych klientów, najlepsza obecnie ulica handlowa w mieście, powierzchnia handlowa wraz z magazynami to 630m2, niski czynsz)

3. Długoletnia domena z hostingiem:
Renomowana domena z kompletnym hostingiem, zapewniająca widoczną obecność online.

4. Platforma Hurtowa / Sklep Internetowy – funkcjonuje już w Internecie ponad 15 lat i służy przede wszystkim jako platforma zakupowa dla Firm. W bazie jest kilka tysięcy stałych klientów, którzy zaopatrują swoje sklepy, punkty handlowe, HoReCa i różnego rodzaju firmy.
- jest to więc bardzo wartościowa domena dla Google (wydatki na pozycjonowanie SEO oraz reklamę Adwords kosztowały nas w sumie od początku około 1 mln zł).
- funkcjonujący od 2006r., sklep internetowy z zaawansowanym dedykowanym projektem, uwzględniający prawie 200 wdrożeń w wyniku badania UX.
- intuicyjny, łatwy w obsłudze, dopracowany technicznie. Przydałoby się odświeżenie graficzne, choć nie zawsze jest to zasadne.
- bardzo bogaty i szeroki asortyment magazynowy z najlepiej rotującymi produktami – wypracowana przez lata baza produktów.
- skonfigurowane płatności online poprzez Płatności24.

5. konto Allegro (ponad 7 lat, super sprzedawca, około 4 tys. aukcji, 5,5 tys. pozytywnych opinii, dziesiątki tysięcy dokonanych transakcji)

6. Silna Obecność w Mediach Społecznościowych:
- Fanpage/Strona Firmowa na Facebook’u z ponad 24 000 obserwujących.
- Skonfigurowane konta: Google Ads, Google Analytics, Google Merchant Center oraz Facebook Ads – kampanie produktowe i remarketing.

7. Zaawansowane gotowe, działające, wdrożenia informatyczne, które w prosty, zautomatyzowany sposób aktualizują ceny, ilości/stany magazynowe, zamówienia i wiele innych, oszczędzając przy tym pracę co najmniej kilku osób, czas i pieniądze.

8. Własny Media Content:
Bogata własna baza zdjęć z prawami autorskimi i prawami do wizerunku.

9. Baza Zarejestrowanych Klientów:
- W tym ponad 20 000 zarejestrowanych klientów, którzy zrobili u nas zakupy lub odwiedzili i zarejestrowali się jako potencjalni klienci. W tym ponad połowa to firmy, których koszyk zakupowy to często kilka tysięcy złotych jednorazowego zakupu.
10. Baza stałych, sprawdzonych dostawców towarów. Jest to około kilkudziesięciu producentów najbardziej rozpoznawanych marek na rynku, wynegocjowane najlepsze warunki dla hurtowni i dystrybutorów, w ofercie wyselekcjonowane i szybko rotujące towary.

11. Dochodowe Wyniki Finansowe:
- Średni roczny obrót wynoszący 4 000 000 zł, z dużym potencjałem dalszego wzrostu.
- Najwyższy osiągnięty obrót miesięczny to imponujące 600 000 zł, świadczące o sile i stabilności biznesu.
- Bardzo niskie koszty miesięcznej działalności.

12. Całe wyposażenie w cenie.
- meble magazynowo/biurowe (biurka, stoły, krzesła, fotele, regały, szafy, kuchnia/jadalnia itp.)
- sprzęt magazynowy – stoły do pakowania przesyłek, regały na sali sprzedaży
- sprzęt tele-informatyczny (nowy, bardzo wydajny serwer Dell, wydajne komputery wraz z monitorami iiyama 27”, trzy najnowszej generacji sprawdzarki cen Posnet zainstalowane na sali sprzedaży dla klientów stacjonarnych, telefony, skanery, drukarki fiskalne i biurowe, urządzenia do produkcji wypełniaczy, wózki paletowe, paleciak elektryczny, wózki transportowe, pojemniki/kuwety magazynowe i wiele innych).
- pełny monitoring – 30 kamer, rejestratory i 55 calowe monitory do monitoringu.

13. Cenne Know-How i Baza Kontaktów:
- przy tak wielu latach doświadczeń posiadamy cenne know-how i szeroką bazę wypracowanych kontaktów do: dostawców, producentów, dystrybutorów, z którymi na co dzień współpracujemy.

14. Wprowadzenie w Struktury Działalności:
- Zapewniamy wsparcie i pomoc przy początkach przejęcia, aby ułatwić Ci/Wam płynne przejęcie prowadzenia biznesu.

15. Dalsze plany na rozwój tej firmy:
- Kilka istotnych pomysłów i planów rozwojowych czeka na wdrożenie (m.in. gotowy format sieci franchisingowej) – co istotne – nie wymagają one nakładów finansowych przekraczających 50 tys. zł.

16. Firma posiada otwarty w rachunku kredyt obrotowy w wysokości 250.000zł, który byłby do kontynuacji.

Informacje podstawowe

Branża
  • handel detal i hurt
Województwa
  • wielkopolskie
Miasto Konin
Obszar działalności Lokalny
Cena sprzedaży 650000 zł
Cena do negocjacji Tak
Współpraca posprzedażowa Tak
Uwagi

źródło: www.olx.pl

Potrzebujesz wyjaśnień lub więcej informacji o ofercie?

zadzwoń (86) 275 85 83 i dowiedz się więcej